meh jadi kawan saya

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Malaya!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikun dan Salam Hari2 to anak2 rimau semua....

Rasanya belum terlambat untuk aku mengucapkan Tahniah dan setinggi-tinggi penghargaan untuk para pemain Harimau Malaya ni..

Aku ni bukanlah peminat tegar bola sepak..... Match malam tadi pes taim aku tgk dari saat pemain nyanyi lagu kebangsaan Indonesia sampai saat2 pemain2 MALAYSIA berpeluk kegembiraan... Cuba bayangkan kematu kot punggung aku duduk atas kerusi keras kat Arked Meranti tu dari 7.30 ptg until 11.30 mlm.....

Tiap kali gol dijaringkan masa perlawanan aku dgr sorakan daripada penonton2....A'aaaah aku suka semangat tu... satu semangat yang menunjukkan kita ini bersatu....

malas nak cakap byk... T aku nak beli la Jersi mesia.... ok BYE... Selamat Bercuti untuk penduduk Johor

No comments: